Dagens

Hej bloggen min!
Sitter och försöker få lite motivation till kemi plugg vilket går sådär! provet är på torsdag och jag har inte rört kemiboken. Jaja, får se hur det går...
 
Om jag ska berätta om dagen så känns det väl som om jag inte har så mycket att berätta men jag kan väl berätta att jag har varit på färgaffären med mamma & pappa, haha kul tisdag! Imorgon händer det lite mer saker iallafall, som dans på profilen där vi gör en egen dans vilket är skiit kul. Och sen träning på kvällen :) Sista innan tävlingen på söndag!! åhh tagga!!
 
Nu tänkte jag visa dagens!
 
 
// Zara jacket // Sjal från soyaconcept // DrDenim jeans // hunters //
 

Slänger in ett inlägg senare på tisdagens wantie!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0