Ons 20:29

Hej coola friendoz!

Åhh herre... Sorry för urkass update! Under hela påsken har jag varit i fjällen och det har varit såå mysigt! Har ätit ca 20 ton godis osv. Så nu är jag otroligt trött på alla sötsaker som finns typ! Har även skrivit typ tre inlägg för några dar sen som ej publicerades eftersom internetet inte var det bästa där!

Nu är jag iallafall hemma igen och idag har jag varit med Fialisa och vi har haft pinsammaste dagen i vår kompis historia!! Haha tänkte inte tala om den.

Imorgon mina vänner, åker jag från hålan ett tag och far till stockholm med mamasita (det lät fräänt) vilket ska bli mysigt! Ska kolla efter vårkläder :)

Här kommer bilder från påsken min! Puss <3


https://cdn1.cdnme.se/4078255/7-3/pic_515c75afddf2b310711f6c24.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0